JYSK poszukuje pracowników i rusza z nową kampanią

Sieć JYSK przeprowadza w tym roku globalną kampanią rekrutacyjną, w której chce zachęcić do aplikowania do pracy w sklepach. W Polsce kampania ruszyła 19 kwietnia br. i potrwa do połowy maja. Działania komunikacyjne prowadzone będą głównie w kanałach online poprzez portale rekrutacyjne, media społecznościowe oraz stacjonarnie we wszystkich sklepach JYSK.


JYSK dynamicznie się rozwija, co roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek, a kolejne kilkanaście modernizowanych jest do skandynawskiego konceptu 3.0. W związku z tym zwiększają się również potrzeby związane z personelem. Nowa kampania rekrutacyjna ma zachęcić kandydatów do aplikowania na wszystkie stanowiska dostępne w sklepach sieci.

Kampania opiera się na dwóch, głównych przekazach związanych z kulturą pracy JYSK: rozwój pracowników oraz silne i zintegrowane zespoły.

Mocno inwestujemy w rozwój naszych pracowników, mamy kilka rozbudowanych programów przygotowujących do wewnętrznych awansów, ale również szkolimy z umiejętności sprzedażowych, zarządczych, czy komunikacyjnych. Jeżeli ktoś chce sięgać po więcej, to ma ku temu doskonałe warunki – mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji JYSK Polska – Nasi pracownicy też mocno podkreślają siłę współpracy zespołowej i wysoko oceniają to, jak wygląda atmosfera pracy oraz wzajemne wsparcie – dodaje Filimon

Nowa kampania rekrutacyjne prowadzona jest pod hasłem: Zatrudniamy. Główne treści publikowane są w mediach społecznosciowych, na portalach rekrutacyjnych. Przedstawiciele sieci będa również prowadzić dedykowane spotkania w szkołach zawodowych, czy w wybranych urzędach pracy.