Häfele świętowało stulecie firmy na międzynarodowych targach Interzum 
i przedstawiło plan na kolejne 100 lat działalności

11 hal wystawienniczych, blisko 2000 firm, setki tysięcy produktów oraz klientów. Za nami międzynarodowe targi Interzum w Kolonii, na których swoją specjalną instalację z okazji stulecia istnienia firmy przygotowało Häfele.

Innowacyjne produkty i dobrze znany bestsellery – to właśnie te produkty ze swojego asortymentu prezentowała firma Häfele na majowych targach Interzum w Kolonii. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci mogli oglądać m.in. nowe okucia, innowacyjne systemy oświetlenia czy elementy wyposażenia przyczep kempingowych, a także systemy do mebli medycznych.

Jesteśmy firmą ze 100-letnim doświadczeniem i to pokazaliśmy na targach. Odwiedzający mogli poznać naszą historię, obejrzeć i przetestować produkty, ale także dowiedzieć się, co planujemy na przyszłość. Przed nami kolejne 100 lat wyzwań i innowacji, na które jesteśmy w pełni gotowi – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.

Innowacyjne produkty Häfele

Podczas czterech dni targów Häfele zaprezentowało m.in. designerską kolekcję klamek i uchwytów stworzoną z okazji stulecia firmy wraz ze znanymi architektkami, takimi jak Tilla Goldberg czy Sylvia Leydecker. Odwiedzający stanowisko mogli także zapoznać się z koncepcją nowej szuflady Matrix Flex, dającej nieskończone możliwości wyboru materiałów, czy nowego systemu do drzwi przesuwnych Slido F-Flush. Firma zaprezentowała także nowy podnośnik Free Space w wersji 6.15 do dużych frontów, a także serię najnowszych uchwytów na rok 2023 w kolorze szczotkowanego złota i mocno odwołującą się do stylu art deco. Klienci mogli także obejrzeć specjalnie zaaranżowaną strefę z oświetleniem, czyli tym działem asortymentu firmy, który rozwija się najdynamiczniej. – Na targach przedstawiliśmy serię rozwiązań obejmujących nasze systemy oświetleniowe – rozpoczynając od unowocześnionych przełączników, poprzez nowy design pilotów oraz ulepszoną wersję aplikacji do sterowania, a kończąc na  innowacyjnym pomyśle sterowania głosowego – mówi Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele Polska.

Na terenie dwupoziomowej instalacji, której centrum stanowiło zazielenione bistro, można było zwiedzić łącznie 10 stref produktowych – m.in. Häfele Blackbox, gdzie klientom umożliwiono wirtualny spacer po showroomie firmy w Stuttgarcie, czy strefę kamperów z nowoczesnymi rozwiązaniami dla mobilnych przyczep.

Häfele, które na targach Interzum obchodziło swoje stulecie, to jeden z wiodących producentów okuć i akcesoriów meblowych w tym m.in. złączki Minifix, która zrewolucjonizowała branżę i pozwoliła klientom na samodzielne składanie mebli. Obecnie w asortymencie firmy znajduje się ponad 100 tys. produktów, które trafiają do 160 tys. dystrybutorów na całym świecie. Firma posiada 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i ponad 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach.

Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.