Najważniejsze są potrzeby użytkowników – Grupa Kapitałowa VOX prezentuje nowości

Grupa Kapitałowa VOX podczas tegorocznych Targów Meble Polska pokazała pod jednym dachem ofertę dwóch swoich marek: VOX i Vilo. W swoim pawilonie zbudowała dwupiętrowy dom, który począwszy od elewacji, ścian, przez drzwi, podłogi, 
na meblach i artykułach dekoracyjnych kończąc, został urządzony wyłącznie produktami marki VOX. Obok domu została przygotowana specjalna przestrzeń z premierami produktów VOX oraz ekspozycja, w której zaprezentowano ofertę Vilo.

W Marka Vilo
Grupę Kapitałową VOX tworzą firmy działające w branży wyposażenia wnętrz i wykończenia domów. W ubiegłym roku do Grupy Kapitałowej VOX dołączyła marka z segmentu ekonomicznego – Vilo. 
To odpowiedź na oczekiwania użytkowników, ceniących dobrze zaprojektowane, nowoczesne produkty do łatwej metamorfozy domu. Vilo łączy dobry dizajn z łatwością montażu i przystępną ceną. 
Na Targach Meble Polska, można było zobaczyć wszystkie produkty, które marka posiada w swojej ofercie – ściany dekoracyjne Motivo, parapety wewnętrzne, drzwi, panele podłogowe i listwy przypodłogowe. Są to dopasowane do siebie produkty do szybkiej 
i samodzielnej odnowy domu, skierowane do segmentu ekonomicznego. Oferta marki VILO jest już dostępna w sieciach DIY jak i w handlu tradycyjnym.

Nowości VOX
VOX kolejny raz w nowatorski sposób podszedł do budowania ekspozycji targowej. W dwupiętrowym domu pokazał różnorodne pomieszczenia, które odzwierciedlają autentyczność i oryginalność, której poszukują użytkownicy. Nie są to wystudiowane aranżacje ułożone od linijki, a wnętrza które pokazują rozmaite style życia. Oprócz produktów VOX, znalazły się tam przedmioty z historią, bliskie domownikom. W Pawilonie VOX nie mogło też zabraknąć nowości produktowych z całego portfolio marki.

Nowe kolekcje drzwi
Podczas Targów Meble Polska swoją oficjalną premierę miały drzwi wewnętrzne Rimo, których wyróżnikiem są pastelowe obrzeża. Drzwi występują w białej okleinie matowej oraz w systemie bezprzylgowym. Kolejna nowość to kolekcja Silgo, w której obrzeża mają kolor szczotkowanej stali lub miedzi. Drzwi występują wyłącznie w systemie bezprzylgowym, w siedmiu wariantach kolorystycznych skrzydła. VOX zaprezentował także lakierowane drzwi Sensia. Płaszczyzna skrzydła została tu przełamana pasem mlecznego matowego szkła. Powierzchnia sprawia wrażenie jednolitej, dopóki światło nie ujawni pionowego szklenia. Swoją premierę miała też kolekcja Fresto, obejmująca trzy modele drzwi z różnym układem fazowanych płycin. Kolejną nowością były drzwi Foresta, które wyróżnia wysokiej jakości fornir, przyciągający uwagę strukturą słojów oraz unikatowym rysunkiem drewna. Na targach można było zobaczyć też Smart – pierwsze na rynku drzwi umożliwiające całkowitą personalizację, które pojawiły się w nowej wersji pokrytej lakierem premium.

Systemy podłogowe
Kompleksowe podejście do urządzania wnętrz z VOX przejawia się też w ofercie podłóg. W trakcie targów marka zaprezentowała nowe dekory z kolekcji podłóg naturalnych Skandinavien, deskę trójwarstwową: Dąb Hede, Dąb Vado, Dąb Alesund, Dąb Fosen, Dąb Skagerrak oraz deskę litą Dąb Rorvik. VOX w swojej ofercie ma wiele rodzajów podłóg oraz dobrane do nich podkłady i listwy przypodłogowe. Te elementy tworzą dopasowujący się do różnych potrzeb, system podłogowy VOX. Drewniane deski, winyle czy panele podłogowe? Bez względu na wybór, marka oferuje podkład dla każdego wariantu podłogi. Max-Pod to najwyższej klasy podkłady podłogowe chrakteryzujące się unikatową kombinacją parametrów akustycznych, termicznych i higroskopijnych. Klienci mają do wyboru cztery różne modele produktu, które w zależności od potrzeb można dopasować do mieszkania.

Kolekcja Ribbon
Na ubiegłorocznych targach VOX pokazywał prototypy kolekcji Ribbon w przestrzeni VOX Lab, gdzie każdy odwiedzający mógł wyrazić swoją opinię na jej temat i zaproponować wprowadzenie zmian. Po roku prac, po uwzględnieniu uwag potencjalnych użytkowników, kolekcja Ribbon trafiła do części z nowościami i znalazła się w ofercie VOX. Nazwa mebli zaprojektowanych przez Joannę Leciejewską ma bezpośredni związek z ich nietypową formą. Gotowe elementy kolekcji, wykonane 
w unikalnej technologii, mają formę wstęgi z łagodnymi i subtelnymi krawędziami. Ich geometryczne kształty z dużą ilością prześwitów, nadadzą wnętrzu zupełnie nowy, lżejszy wymiar – daleko im 
do tradycyjnych, ciężkich regałów z półkami. Łatwo je połączyć wsuwając jeden element w drugi. Meble kolekcji Ribbon świetnie wyglądają solo, ale też w połączeniu z meblami z innych kolekcji VOX.
Wszystkie nowości będą dostępne w salonach VOX pod koniec pierwszej połowy roku.

_____________________________________________________________
O marce VOX:
VOX to marka wnętrzarska o unikatowym i uzupełniającym się portfolio produktów oraz usług związanych z urządzaniem mieszkań i domów. 
W VOX wierzymy, że prawdziwa wolność zaczyna się w domu, a to jak mieszkamy ma ogromny wpływ na nasze życie. Dlatego nasze produkty powstają w odpowiedzi na realne potrzeby człowieka, w oparciu 
o metodologię design thinking. Pracują nad nimi multidyscyplinarne zespoły, w skład których, oprócz projektantów, wchodzą psychologowie, etnografowie czy socjologowie; a naszym celem jest nieustanny rozwój 
i dostarczanie kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich. W ten sposób powstają stylistycznie dopasowane do siebie kolekcje mebli, podłóg, drzwi, dodatków oraz systemów ściennych i elewacyjnych.

VOX to także sieć salonów wyposażenia wnętrz w całej Polsce oraz platforma sprzedaży on-line vox.pl. Prawdziwą wolność tworzenia zapewniamy także konsumentom w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach, od Stanów Zjednoczonych, przez Rosję, aż po Australię 
i Tajwan.