Ceramika Paradyż została ponownie nagrodzona w konkursie „Firma Dobrze Widziana” organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczyste wręczenie nagród 10. edycji tego prestiżowego wydarzenia odbyło się 8 maja w Warszawie.

Konkurs ma na celu wyróżnienie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny. Inicjatywa wspiera szerzenie wśród polskich przedsiębiorców zarazem wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Nagrodę odebrała Anna Tępińska-Marcinek, współwłaściciel i wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż.

– Cieszymy się ogromnie, że kapituła konkursu drugi rok z rzędu docenia nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Odbieramy to za sygnał, że długoterminowa strategia przyjęta przez Ceramikę Paradyż przekłada się zarówno na konsekwentną poprawę warunków pracy, jak i sprzyja inicjatywom podejmowanym przez lokalne społeczności – mówi Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż. – W tym roku świętujemy jubileusz 30-lecia istnienia na rynku, a takie nagrody jeszcze bardziej nas motywują, by utrzymać pozycję lidera w branży nie tylko jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także i działań z obszaru CSR.

Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019” oceniającej zgłoszenia tworzyli: Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Marek Goliszewski, prezes BCC, Paweł Oksanowicz, dziennikarz Radio Muzo.FM, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, ksiądz Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej” oraz Aleksander Polański, dyrektor Biura Organizacji Gal i Konkursów BCC. Werdykt został podjęty na podstawie oceny polityki firmy wobec pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań.